Zlatibor u vrhu sa novim tehnologijama

Promocija turističkih destinacija ne može se više zamisliti bez interneta i novih tehnologija koje imaju za cilj da privuku pažnju domaćih i stranih gostiju. Iz tog razloga Turistička organizacija Zlatibor pored aktivnosti unapređenja ponude veliku pažnju ukazuje baš ovom načinu komunikacije sa posetiocima i turističkom privredom. U cilju boljeg informisanja posetilaca planirano je postavljanje interaktivnih ekrana u devet hotela koji će pomoći u pronalaženju korisnih predloga za boravak na Zlatiboru. Objekti u kojima će interaktivni ekrani biti postavljeni su: hotel ”Zlatibor Mona”, hotel ”Palisad”, hotel ”Iris”, hotel ”Mons”, hotel ”Olimp”, hotel & spa ”Idila”, hotel ”Mir”, odmaralište ”Dunav”  i Specijalna bolnica ”Čigota”.

Interaktivni ekrani su deo jedinstvenog info-sistema i digitalne platforme u okviru koje se podacima upravlja centralizovano i sinhronizovano sa interaktivnim izlozima na Kraljevom trgu i u Dino parku, sa mobilnim aplikacijama (Android i IOS), kao i na web portalu.

”Nastupom na sajmu turizma u Beogradu nastavili smo trend naše promocije i korišćenja novih inovativnih tehnologija, destinacije koje promoviše prirodu i tradicuju, ali na savremen način. Pored klasičnog nastupa na sajmu, za posetioce je bio postavljen ‘VR kutak’ (Virtual Reality) i organizaovana ‘VR tura’, ‘Photo both’ je dao mogućnost slikanja u različitim ambijenitima ove najpopularnije destinacije za domaće goste, ali i za strane, koji dolaze u sve većem broju. Želja nam je da naši posetoci na brz i efektan način dođu do informacija koje ih zanimaju i koje će im upotpuniti doživljaj’’, izjavio je Vladimir Živanović, direktor Turističke organizacije Zlatibor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *